Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

Evenementen

Dit ticket geeft alleen toegang tot de gekozen activiteit, niet tot de tentoonstelling ‘Design van het Derde Rijk’. Wil je ook de tentoonstelling bezoeken? Koop dan los een ticket hier.

Als je de tentoonstelling wilt bezoeken voorafgaand aan een zondaglezing dan raden wij als begintijd 11.30 aan. Als je de tentoonstelling wilt bezoeken na een zondaglezing dan raden wij als begintijd 15.00 aan. Let op: de tentoonstelling is vaak al ver van te voren uitverkocht. Als je de activiteit wilt combineren met een bezoek aan de tentoonstelling, is het de moeite waard om eerst te controleren of er nog tentoonstellingstickets beschikbaar zijn.

Klik hier voor Design van het Derde Rijk tickets.

1. Kies je ticketsoort

• Selecteer je tickets
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Subtotaal: € 0,00
  • Ik heb een kortingscode
    Je (kortings-)code is niet geldig. Controleer je code.

Heb je de code eerder ingevuld maar is de bestelling niet afgerond, dan is de code 15 minuten ongeldig. Probeer het na 15 minuten nogmaals.
    Kortingscode: - € 0,00
  • Totaalprijs

Veelgestelde vragen

Vragen over online tickets kopen

Vragen over het museum

• Kan ik een bezoek aan het museum combineren met andere activiteiten?

Ja, het museum is gevestigd in het Museumkwartier. Een combi-ticket geeft je ook toegang tot Het Noordbrabants Museum.

Design Museum Den Bosch bevindt zich in het centrum van ’s-Hertogenbosch dichtbij winkels, cafés en restaurants.

• Wat is het bezoekadres?

De Mortel 4, 5200 AA Den Bosch

• Hoe bereik ik Design Museum Den Bosch?

Met het openbaar vervoer:
    Vanaf NS Station: bus 11, uitstappen bij de halte Zuidwal/Spinhuiswal. Vanaf daar is het circa vijf minuten lopen naar het museum.

Met de auto:
    Bepaal je route op Google Maps: De Mortel 4, 5200 AA Den Bosch.

Er is beperkte parkeergelegenheid in de buurt:
    Parkeergarage Wolvenhoek is naast de deur: Wolvenhoek 12.
    Parkeergarage St.-Jan ligt op vijf minuten loopafstand: Hekellaan 25.
    In de transferia parkeer je goedkoper; met de gratis bus of een leenfiets ben je zo in de binnenstad.